За да направи поръчка, клиентът попълва необходимите данни в полетата за поръчка. Клиентът посочва адрес за доставка, телефон за връзка и начин на плащане. Всяка получена поръчка се обработва от оператор, който изпраща потвърждение. Атласком ООД си запазва правото да не изпълни поръчката, ако Клиентът е дал неточни или непълни данни и/или продуктите от поръчката са с изчерпана складова наличност. В тези случай Клиентът ще бъде уведомен от служител на Атласком ООД. В случай на изчерпана складова наличност операторът може да предложи сходен по цена и характеристики продукт. Ако Клиентът не е удовлетворен от сходния продукт, има право да го откаже или да откаже цялата поръчка. Поръчката се обработва между 9.00 и 16.00 часа през всеки работен ден. Ако поръчката е направена след 16.00 часа или в неработен ден, тя ще бъде обработена на следващият работен ден. Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди и таксата за доставка е спрямо тарифите на Спиди , избрана от Атласком ООД до два работни дни след потвърждаване на поръчката или след получаването на парите в зависимост от избраният начин на плащане.